***دختر و پسر***
 
 


گرافیك : طراحی شهر خوب است و از جزئیات بالایی برخوردار است ، طراحی ماشین ها و موتورها و در حالت كلی وسایل نقلیه مثل بازی های قبلی عالی و متناسب با جو آخرالزمانی است ، افكت های انفجار و تخریب به وفور در بازی یافت می شوند ولی قدرت پردازشی و جزئیات بالایی ندارند ، هر گوشه از شهر در حال تخریب و تغییر است كه اگر دقت كنید تأثیرش را بر تمام عوامل خواهید دید ، طراحی مسیرها واقعا عالیست و در همه جای شهر از فراز آسمان خراش ها گرفته تا كف خیابان به مسابقه خواهید پرداخت ، انیمیشن های انفجار ماشین ها طبیعی هستند ولی آنقدر تكرار می شوند كه جذابیت خود را از دست می دهند ، سرعت فریم حتی در شلوغ ترین صحنه ها و در لحظات انفجار پایدار و با ثبات است ، صحنه های سینمایی فراوانی هم در میان مسابقات وجود دارند ، در حالت كلی گرافیك از لحاظ فنی متوسط است ولی از لحاظ هنری می توان از آن راضی بود.

 



ادامه مطلب ...


28 / 6برچسب:, :: 21 ::  نويسنده : احسان فارضان

مقدمه : پدیده ای که اخیرا در کشور های دنیا به عنوان یک سرگرمی و هنر خیابانی انتخاب شده است موضوع گرافیتی یا همان دیوار نویسی خیابانی است . شرکت Mark Echo به خوبی این پدیده را در یک بازی رایانه ای به نمایش گذاشت و توانست با مخلوط این موضوع با داستانی زیبا و صدا گذاری بی نظیر یکی از زیبا ترین بازی های سال 2004 را روانه بازار کند . گر چه هنوز عده ای این بازی را به خوبی نمی شناسند ...



ادامه مطلب ...


مقدمه: عرضه بازی Assassins Creed یک موفقیت تجاری بزرگ بود نسخه 1 این بازی نظر منتقدان و سایتهای مختلف بازی را بخود جلب کرد. برای هر فردی که تا قبل از این ادعا میکرد که Free-Running زشت و بی هیجان است طرفداری عصبانی وجود داشت که بازی Assassins Creed را به رخ او بکشد در این شرایط شرکت Ubisoft باید این سوال را از خود میپرسید که برای ادامه ای موفق این سری چه کاری باید انجام دهد. اشتباهات کوچکی در نسخه قبلی بازی وجود داشت و شرکت یوبی سافت باید در صدد رفع آنها بر میامد. با این وجود شرکت یوبی سافت تصمیم گرفت ببجای اینکه گیم پلی بازی را بکلی عوض کند آن را به قول معروف تصفیه کند تا تجربه ای بسیار لذتبخشتر از نسخه اول را برای بازی کنندگان به ارمغان بیاورد.

ماجراهای این نسخه از بازی دقیقا بس از پایان نسخه اول شروع میشوند. در نسخه اول بازی دیدیم که افرادی که در اصل Templar های نسل جدید هستند از دستگاهی به نام Animus بر روی فردی به نام Desmond استفاده کردند تا با استفاده از آن بتوانند به حافظه اجداد او پی ببرند.

سخنگوهای شهر, کشتن بعضی افراد رسمی در شهر, پاره کردن پوسترهای روی دیوار(Wanted Posters). این سیستم جدید بسیار واقعی تر از سیستم قبلی است که گاردها بعد از چند ثانیه کلا بیخیال قضیه میشدند و شما را فراموش میکردند و این سیستم طوری در بازی قرار داده شده است که علارغم سادگی, بسیار لذت بخش و سرگرم کننده است.



ادامه مطلب ...


28 / 6برچسب:, :: 20 ::  نويسنده : احسان فارضان

 

روش بدست آوردن رمز وبلاگ دیگران!!!!

 ما باید اول سیستم امنیتیشو از کار بنداریم یعنی همون جایی که ما پسوردمون یادمون می ره میریم از اونجا می گیریم (منظور همان forgot password است)

 برای این کار ابتدا وارد ایمیل خودتان(ایمیلی که در قسمت ایمیل خصوصی وبلاگ خودتون هست استفاده کنین) شوید و سپس مراحل زیر را به طور کامل انجام دهید :

 ۱-برید به Compose همون جایی که ایمیل می فرستید و کلیک کنید



ادامه مطلب ...


28 / 6برچسب:, :: 11 ::  نويسنده : احسان فارضان

آخرین باری که با کریتوس خداحافظی کردیم در حال بالا رفتن از کوه الیمپیوس به همراه تعدادی از تایتان ها و مادز زمین گایا بود و قسط داشت که با زئوس جنگیده و او را برای همیشه شکست دهد. از داستان بازی اطلاعاتی بیشتر از این در اختیار نیست ولی به احتمال کاملا قوی  به زیبای داستان شماره های قبلی روبرو هستیم.

 




ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان bbnews و آدرس bbnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 506
بازدید کل : 42127
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 2

Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 506
بازدید کل : 42127
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 2

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید