GOD OF WAR III پیش نمایش
 
***دختر و پسر***
 
 
28 / 6برچسب:, :: 11 ::  نويسنده : احسان فارضان
 

داستان: آخرین باری که با کریتوس خداحافظی کردیم در حال بالا رفتن از کوه الیمپیوس به همراه تعدادی از تایتان ها و مادز زمین گایا بود و قسط داشت که با زئوس جنگیده و او را برای همیشه شکست دهد. از داستان بازی اطلاعاتی بیشتر از این در اختیار نیست ولی به احتمال کاملا قوی  به زیبای داستان شماره های قبلی روبرو هستیم.

 http://www.blogcdn.com/www.joystiq.com/media/2008/12/god.of.war.3.in.game.490.jpg

گرافیک:

god of war در هر کنسولی حاظر شده تا بحال بهترین گرافیک آن کنسول را عرضه کرده است . بزرگترین تغییر این قسمت هم بیشتر شدن دشمنان در صحنه است که تعداد ان ها از 15 عدد به 50 عدد افزایش پیدا کرده که بسیار چشمگیر است . صحنه هایی از دموی بازی که نمایش داده شد تایتانی را می دیدیم که در پس زمینه  بازی مبارزه می کرد و عظمت بازی را دو چندان کرده بود. طراحی چهره ی کریتوس بسیار پر جزییات و خشن تر از قبل شده و مبارزات او نیز به همراه انواع  افکت های تصویری جلوه ی خاصی به بازی می بخشید.

http://freepspdemos.files.wordpress.com/2008/07/god-of-war-basilisk.jpg

گیم پلی:

می رسیم به مهمترین بخش بازی یعنی گیم پلی آن.  در بازی همان سلاح محبوب و همیشگی یعنی بلید آو آتنا در اختیار داریم و یک شمشیر جدید هم به آن اضافه شده و به شکل دستکش های بوکس  در دست قرار می گیرد که سر آن نیز سر گاو قرار گرفته و شمشیری قدرتیست. کمبو های زیادی به بازی اضافه نشده ولی قبلی ها به قوت خود باقی هستند و به همراه افکت های تصویری  بسیار زیبا تر از گذشته شده است . از دیگر بخش های اضافه شده به بازی می توان به پرنده سواری اشاره کرد که طی آن سوار پرنده های انسان نمای بازی می شود و با ضربه زدن به او خود را جلو برده و در آخر دخل ان را می آید. دگمه رنی نیز در بازی وجود دارند که همچنان به هیچان این بخش می افزایند.

http://www.gameguru.in/images/god-of-war-iii-01.jpg

صدا و موسیقی:

 

صدا گذاری در نسل جدید، با افکت های جدید ، با ارکستر عظیم تر ، و... صد در صد بهتر از نسخه ی قبل خواهد بود. تعداد اهنگ های اضافه شده به بازی  زیاد نیستند ولی همان قبلی ها هم به راحتی بدون اضافه شدن موسیقی جدید ارزش هزاران بار شنیدن هم  داشتند ولی سازندگان موسیقی های جدیدی به بازی اضلفه کرده اند که از ملودی های قبلی پیروی می کنند و ضربآهنگ حماسی هم چون گذشته دارند و به شدت به بازی هیجان می افزاید و تا اتمام بازی آدرنالین شما را ته می کشانند!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان bbnews و آدرس bbnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 186
بازدید کل : 42310
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 2

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 186
بازدید کل : 42310
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 2

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید