اطلاعات زیر،حاصل یک تحقیق بر روی یک گروه میلیونی از دختران ایرانی است که در آن رابطهی بین سن و معیار ازدواج مورد بررسی قرار گرفته است.
۱۸ الی ۲۰ سالگی: حداقل لیسانس داشته باشد،قدبلند،خوش بر و رو، خوش تیپ، خوشمزه!، پولدار،دارای ماشین (حداقل ۲۰۶)،ترجیحا خارج رفته.
۲۱ الی ۲۴ سالگی: حداقل فوق دیپلم داشته باشد،قد متوسط هم اشکال ندارد، قیافه چندان مهم نیست، تیپ معقولانه، بداخلاق نباشد،دارای ماشین (حداقل پراید)، خارج رفته نرفته فرقی ندارد.
۲۵ الی ۲۹ سالگی: مدرک تحصیلی چندان مهم نیست،کار داشته باشد کافیست، قدش خیلی کوتاه نباشد ترجیحا، مهم سیرت است نه صورت!، آدم نباید ظاهربین باشد، دست بزن نداشته باشد همین، ماشین نداشت اشکال ندارد ولی قول بدهد بعدا بخرد.
۳۰ الی ۳۵ سالگی: مدرک اصلا مهم نیست فقط سواد خواندن و نوشتن داشته باشد کفایت میکند، کار داشته باشد،
و موارد دیگر که اینجا جاش نیست !
2- در عروسی میتونید لباسی رو که بارها به تن کردید رو دوباره بپوشید
3- میتونید هر صد سال یه بار هم موهاتون رو شونه نکنید و بعد بگید مد روزه
4- از ترس اینکه کسی سن شما رو بفهمه شناسنامتون رو قایم نمیکنید
5- مطمئنا استهلاک فک شما به مراتب کمتر است
6- مدل لباس دختر شمسی خانم چشمهاتون رو داخل دهانتون سرنگون نمیکنه
7-در موقع استرس هیچوقت ناخنهای خود را نمیجوید
8-هفته ای دو بار شکست عشقی نمیخورید!
9-لازم نیست از 18 سالگی موهای سرتون رو رنگ کنید چون موهای جوگندمی خیلی هم به شما میآد
10- فقط شما میتونید برید استادیوم
11- خودتون پنچری ماشینتونو میگیرید
12-لازم نیست با قرار دادن انواع جکهای هیدرولیک و غیر هیدرولیک در پاشنه کفش قدتون رو افزایش بدید
13- میتونید تمام روز بادوستانتون برید کوه و وقتی برمیگردید خونه برای خانمتون تعریف کنید که چه روز پرکاری داشتید
14- موقع خواستگاری به هیچ وجه نگران بر هم خوردن تعادل سینی چای نیستید
15- از دیدن کله پاچه دچار تشنج نمیشید
16- هیچ کس از اینکه دست پخت افتضاحی دارید به شما ایراد نمیگیره
17- فقط شمایید که لذت تماشا کردن فوتبال یوونتوس- بارسلونا را با گزارش عادل فردوسی پور درک میکنید
18- فقط شمایید
) شما می توانید طول تبلیغاتتان را کوتاه یا بلندتر کنید. هیچ قانونی وجود ندارد که معین کند طول تبلیغات شما باید چقدر باشد، مگر میزان فضایی که در اختیار دارید. تبلیغات شما باید آنقدر بلند باشد که بتواند کالاهای شما را به فروش برساند.
۲) یک زیرتیتر به تبلیغاتتان اضافه کنید. کار زیر تیترها به نوعی قاپیدن تمرکز بیننده و تهییج کردن وی به خواندن ادامه تبلیغات شماست.
۳) در تبلیغ از بینندگان یک سوال بپرسید. آنها به این سوال در ذهن خویش پاسخ خواهند داد. سوالی که مطرح می کنید باید بیننده را متقاعد کند کالای شما را خریداری کند.
۴) کلمات کلیدی را در متن تبلیغ به صورت روشن تر درج کنید. کلمات کلیدی باید برای مخاطبان شما جذاب باشد. شما می توانید این کلمات کلیدی را با روشن تر کردن رنگ آنها یا با زیرخط یا با کج کردن فونت نوشتاری آنها، از قسمت های دیگر متن متمایز کنید.
۵) مزیت های کالای خود را در تبلیغات، برجسته و سه بعدی طراحی کنید. خیلی از مردم علاقه ای به خواندن یک تبلیغ تا انتها ندارند و با این کار
در جهانی که تمام اطلاعات و داشته های ما بر پایه صفر و یک تنظیم شده است، از دست دادن اطلاعات، به گونه ای فاجعه به حساب می آید. یک لحظه تصور کنید که هارد دیسک رایانه تان از کار می افتد یا این که اطلاعات تان را از دست می دهید. اگر این حادثه برای تان اتفاق بیفتد چه واکنش نشان می دهید؟ مسلما اگر اطلاعات مهمی روی هاردتان داشته باشید، به شدت زانوی غم به بغل می گیرید تا مدتی فکر می کنید که با روشن و خاموش کردن دوباره کردن سیستم می توانید مشکل سخت افزاری پیش آمده را حل کنید. باور این موضوع برای تان بسیار سخت خواهد بود زیرا هارد شما تا لحظاتی قبل به درستی کار می کرده است و قبول این موضوع که هاردتان به یک باره دچار مشکل شده، برای تان بسیار سخت خواهد بود. پس از این که به این باور رسیدید هاردتان مشکل پیدا کرده و اطلاعاتتان از دست رفته است! تازه به مرحله افسردگی پا گذاشته و سعی می کنید به خاطر بیاورید چه اطلاعات ارزشمندی روی هاردتان داشتید.